Siemens Truck Touring Exhibition entra in a Greater Bay Area per aiutà u sviluppu verde, bassu di carbone è intelligente di a cità cù a tecnulugia digitale

A Siemens Intelligent Infrastructure Group Truck Exhibition hà iniziatu oghje in Shenzhen è viaghja in Guangdong, Guangxi, Hainan è Fujian in i prossimi mesi. I clienti di l'industria lucale è i partenarii riuniti inseme per scopre l'opportunità di cuuperazione, per creà un novu ecosistema di infrastruttura intelligente cù a tecnulugia d'innuvazione digitale, è per prumove u sviluppu verde, bassu di carbone è intelligente di e cità.

U tour di camion hè statu ufficialmente lanciatu in Shanghai l'8 dicembre di u 2020. Cù u tema di "Creazione di una nova ecologia di l'infrastruttura intelligente", Siemens hà creatu una piattaforma di visualizazione mobile innovativa basata nantu à i camioni, chì presenta in modu cumpletu a so elettrificazione, l'automatizazione, i prudutti digitale è suluzioni di l'industria in i campi di distribuzione di energia intelligente, cuntrollu intelligente è prutezzione di muturi è edifici intelligenti. L'esposizione hè prevista per viaghjà in più di 70 cità in Cina in dui anni, chì hè una altra misura impurtante per Siemens per mantene vicinu à u mercatu. è i clienti, scopre inseme u mercatu di canali è prumove a co-creazione di valore sottu a nova normalità.

"I tecnulugii digitali è intelligenti prumoveranu a gestione urbana efficiente è u sviluppu sustenibile, dotarà a gestione urbana di un grande potenziale, è portanu opportunità per u sviluppu di scenarii di applicazioni di città più intelligenti." Vicepresidente esecutivu di Siemens (China) co., LTD., Siemens. Rio Ming (Thomas Brenner), direttore generale di u gruppu di infrastrutture intelligenti più grande di a Cina, hà dettu: "Siemens hè impegnata à a tecnulugia digitale è intelligente innovativa per aiutà i clienti à risponde attivamente à e sfide affrontate da e cità è l'infrastruttura, è i sistemi energetichi in modu intelligente, edifici è industria, per custruisce u sviluppu sustenibile di a cità vivibile ".

Siemens distribuzione di putenza intelligente in a pittura, a prutezzione di u mutore, l'edifiziu intelligente, a suluzione di l'industria di cuntrollu intelligente è u digitale mostra vivacemente a suluzione tecnica currispondente per i prudutti di cinque platti è suluzioni di l'industria, u putere di e cità à tutti i livelli utilità di energia elettrica, industria, infrastruttura è edifiziu. i nostri clienti ghjunghjenu più efficaci, affidabili, flessibili, conservazione di l'energia è operazione sustinibili.

"E cità miridiunali di a Cina, in particulare a Greater Bay Area Guangdong-Hong Kong-Macao, anu avutu un forte momentu di sviluppu in l'ultimi anni.Sò impegnati à prumove attivamente a custruzzione di l'infrastruttura d'altu livellu è à guidà u sviluppu di e cità versu l'obiettivu di i clusters di città intelligenti è l'habitabilità verde "Siemens (China) co., LTD.Vendite di gruppi di infrastrutture intelligenti di u direttore generale regiunale di u Sud di a Cina Zhang hà dettu: "In fronte à l'opportunità storica, Siemens hà da cuntinuà à prufonda u mercatu sud è a saviezza in l'energia, l'edificazione verde, u trasportu intelligente è altri campi, cù u putere di tecnulugia digitale, intelligente, elettrificazione. per a custruzzione di l'infrastruttura urbana verde, u sviluppu bassu di carbone è intelligente, cù i clienti per creà una nova infrastruttura ecologica ".

Siemens Intelligent Infrastructure Group hà travagliatu cù i partenarii lucali per parechji anni per participà à a custruzzione di parechji prughjetti impurtanti in u transitu ferroviariu, parchi intelligenti, fabbriche elettroniche, centri di dati, agenzie di supply supply, ospedali, cumplessi cummirciali, industrie petrolifere è petrochimiche.Siemens, per esempiu, à u metro di Shenzhen, a sede di Tencent, u centru finanziariu di Shenzhen Pingan, l'aeroportu di Shenzhen, a sede di a genomica, a fotoelettrica huaxing, u centru di a cità di Guangzhou, l'ingegneria di tunnel di utilità cumpleta, u terminal T2 di l'aeroportu di Guangzhou Baiyun, u metro di Guangzhou, a nova cità di cunniscenza di Guangzhou è YunBu. data center è altri prughjetti infrastrutturali per furnisce prudutti è soluzioni avanzati.


Tempu di Postu: Mar-02-2021

cercate u vostru duminiu

Mirum est notare quam littera gIl s'agit d'un fait établi de longue date qu'un lecteur sera distrait par le contenu lisible d'une page lorsqu'il regarde sa mise en page.