Siemens hà lanciatu un separatore visuale compactu di una sola pezza per aiutà à aghjurnà l'automatizazione di tuttu u prucessu in u centru di classificazione logistica di a Cina.

• Separatore visuale innovativu di un pezzu per u mercatu cinese

• Applicazione di a tecnulugia di separazione di un pezzu unicu cumpletamente automatizatu d'altu rendiment basatu nantu à sistemi di visione di intelligenza artificiale (AI).

• Esigenze di spaziu chjucu è integrazione faciule in sistemi esistenti

Siemens hà ancu allargatu a so gamma di prudutti per i centri di classificazione di pacchetti cù u sviluppu di un separatore visuale super-compattu di una sola pezza specificamente per u mercatu cinese.A so evoluzione tecnica hè basata nantu à a tecnulugia di separazione visuale di una sola pezza standard pruvata. Stu impressionante novu splitter visuale compactu di una sola pezza hà esigenze di spaziu chjucu è pò esse integratu in modu flessibile in layout di sistema novi è esistenti. In una zona di menu di 7 metri quadrati. , Sta suluzione intelligente, cumplettamente automatizata pò separà sin'à 7 000 picculi pacchetti per ora, in più di trasfurmà rapidamente è lisamente grandi volumi di pacchetti di diverse dimensioni, forme è materiali di imballaggio, pronti per i passi successivi in ​​u prucessu di classificazione. U separatore di un pezzu di Siemens hè statu largamente utilizatu in u mondu, è u so novu separatore compactu di un pezzu hè statu ancu appiicatu cù successu in Cina.

"Cù separatori visivi innovativi compatti in una sola pezza, i clienti ponu prufittà di u risparmiu di spaziu è di a tecnulugia efficiente", hà dettu Ye Qing, CEO di Siemens Logistics Automation Systems (Beijing) Co., Ltd. "Siemens in espansione di u portafogliu di prudutti è di soluzioni scalabili. aumentà assai u livellu di l'automatizazione di i sistemi, aiutendu e cumpagnie di logistica à aumentà e so capacità operative è risparmià i costi ".

U separatore visuale d'una sola pezza cumplettamente automatizatu di Siemens riarrange i pacchetti fiancu à fiancu in un flussu cuntinuu di una sola pezza cù un spaziu stabilitu. Questu hà da preparà u pacchettu per i passi di trasfurmazioni successivi, cum'è scanning, pesatura è sorte. U separatore visuale di una sola pezza hè un sistema di visione cumplessu basatu in AI chì ponu accuratamente detectà a forma, a dimensione è u locu di ogni package.This infurmazione hè trasmessa in tempu reale à u sistema di cuntrollu, chì determina i paràmetri di separazione di un pezzu è aghjusta u vitezza di i cinturini individuali in cunfurmità. L'ultimu scopu hè di ottene un cuntrollu precisu di u pacchettu in u spaziu minimu è a separazione di pezzi unicu cumplettamente automatizata.

In più di u separatore visuale compactu di una sola pezza, i separatori visuali di una sola pezza standard sò dispunibuli in duie cunfigurazioni: i separatori visuali di un pezzu di pacchettu Visicon Polaris (per i pacchetti più grandi è più pesanti) è i separatori visuali chjuchi d'un pezzu Visicon Capella (per i più chjuchi). e pacchetti più ligeri).

Siemens Logistics Automation (Beijing) Co., Ltd. hè una filiale di Siemens Logistics in Cina, cù a sede in Beijing.With a forza lucali, Siemens pò furnisce i clienti cù soluzioni di produttu è tecnulugia di punta, servizii di qualità è implementazione cumpleta di u prughjettu lucale.


Tempu di post: 12-mar-2021

cercate u vostru duminiu

Mirum est notare quam littera gIl s'agit d'un fait établi de longue date qu'un lecteur sera distrait par le contenu lisible d'une page lorsqu'il regarde sa mise en page.