Siemens hà lanciatu un separatore visuale compattu di un pezzu per aiutà à aghjurnà l'intera automazione di u prucessu in u centru di classificazione logistica di a Cina

• Separatore visuale innovativu di un pezzu per u mercatu cinese

• Applicazione di tecnulugia di separazione à pezza unica cumpletamente automatizata ad alte prestazioni basata nantu à sistemi di visione di intelligenza artificiale (AI)

• Pocu esigenze di spaziu è facilità d'integrazione in i sistemi esistenti

Siemens hà ancu allargatu a so gamma di prudutti per i centri di classificazione di pacchetti cù u sviluppu di un separatore visuale super-compattu di un pezzu specificamente per u mercatu cinese. A so evoluzione tecnica hè basata annantu à a tecnulugia di separazione visuale standard di una sola pezza. Questa splittante nova impressiunale compatta di una sola pezza hà piccule esigenze di spaziu è pò esse integrata in modu flessibile in schemi di sistema novi è esistenti. In una zona di menu di 7 metri quadrati , Questa soluzione intelligente, cumpletamente automatizata pò separà finu à 7.000 picculi pacchetti à l'ora, in più di trattà rapidamente è senza intoppi grandi volumi di pacchetti di dimensioni diverse, forme è materiali di imballu, pronti per e fasi successive in u prucessu di selezzione. U separatore Siemens monopezzu hè statu largamente adupratu in u mondu, è u so novu separatore compattu monopezzu hè statu ancu applicatu cù successu in Cina.

"Cù separatori visivi unichi compatti visivi innovativi, i clienti ponu prufittà di u risparmiu di spaziu è di a tecnulugia efficiente", hà dettu Ye Qing, CEO di Siemens Logistics Automation Systems (Beijing) Co., Ltd. "Portafoglio di prudutti in espansione di Siemens è soluzioni scalabili aumentanu assai u livellu di automatizazione di i sistemi, aiutendu e cumpagnie di logistica à aumentà e so capacità operative è à risparmià i costi ".

U separatore visuale unipezziunale cumpletamente automatizatu di Siemens riorganizza i pacchetti fiancu à fiancu in un flussu continuu di una sola pezza cù una spaziatura stabilita. Questu preparerà u pacchettu per e successive fasi di trasfurmazione cum'è scansione, pesatura è selezzione. U separatore visuale di un pezzu hè un sistema di visione cumplessu basatu in AI chì pò rilevà accuratamente a forma, a dimensione è a situazione di ogni pacchettu.Questa infurmazione hè trasmessa in tempu reale à u sistema di cuntrollu, chì determina i parametri di separazione di un pezzu è adatta a rapidità di e cinghje individuali in cunsequenza.U scopu finale hè di ottene un cuntrollu precisu di u pacchettu in u spaziu minimu è una separazione cumpletamente automatica di un pezzu.

Oltre à u separatore visuale compattu monopezzu, i separatori visivi standard monopezzi sò dispunibili in duie configurazioni: pacchetti separatori visivi monopezzi Visicon Polaris (per pacchetti più grandi è più pesanti) è picculi separatori visivi monopezzi Visicon Capella (per i più picculi è pacchetti più leggeri).

Siemens Logistics Automation (Beijing) Co., Ltd. hè una sucietaria interamente appartenuta à Siemens Logistics in Cina, cù sede in Pechino. Cù forza lucale, Siemens pò furnisce à i clienti suluzioni tecnulugichi è prudutti di punta, servizii di qualità è cumpleta implementazione di prughjetti lucali.


Tempu di posta: Mar-12-2021

cercate u vostru duminiu

Mirum est notare quam littera gHè un fattu daveru stabilitu chì un lettore serà distrattu da u cuntenutu leggibile di una pagina quandu guarda u so layout.