SIMATIC S7-1500, CPU 1518-4 PN/DP, unità centrale di elaborazione con 6 MB di memoria di lavoro per il programma e 60 MB per i dati, 1ª interfaccia: PROFINET IRT con switch a 2 porte, 2ª interfaccia: PROFINET RT, 3ª interfaccia: Ethernet , 4a interfaccia: PROFIBUS, prestazioni di bit 1 ns, scheda di memoria SIMATIC necessaria
L'unità centrale di elaborazione (CPU) hè u core di SIMATIC s7-1500.Queste unità di trasfurmazioni eseguisce prugrammi d'utilizatori è controller di rete cù altri cumpunenti di automatizazione.
Le module de signalisation ou module d'E/S constitue l'interface entre le contrôleur et le processus.Puderanu esse usatu in cunfigurazioni centralizzate è decentralizate.
U modulu di cumunicazione migliurà a capacità di cumunicazione di SIMATIC s7-1500 attraversu funzioni supplementari o interfacce.
U SIMATIC s7-1500 entry-level kit cù una CPU compacta o t-cpu furnisce tuttu ciò chì avete bisognu per inizià facilmente.Cumincià à aduprà rapidamente è eseguite un cuntrollu à alta velocità!